Angry birds and burgers

Olen blogannut kolmena päivänä peräkkäin, tätä ei ole varmaan koskaan aikaisemmin mun blogihistoriassa tapahtunut! :D Enkä vielä näiden postausten aikana ole edes saanut uutta kameraa kätösiini, mutta tämän postauksen jälkeen otan käyttööni ihanan uutukaiseni, pienen ja suloisen Olympus E-PL7! Olen tällä hetkellä viettämässä loppulomaani Tampereella poikaystävän luona, ja nämä päivän asukuvat on otettu ennen kaupungille lähtöä ihanassa räntäsateessa vanhalla pokkarillani. Päälleni mulle eksyi kultsin huppari, se on niin kiva vaikka onkin aika iso. :D Olen ihastunut tuohon vihreään väriin, tuon värinen mekko olisi ihana! Huppari on Jack&Jonesista.



Tykkään Tampereesta tosi paljon, mutta nyt ärsyttää kyllä tämä kauhea räntäsade. :D Iisalmessa oli vieläkin ihanat lumikinokset kun lähdin sieltä eilen. Oon tosi hyvin varustautunut tähän säähän, mulla on ollut koko loman ajan mukana vain nuo Iron Fistin kangastennarit, vaikka ne ihanat ovatkin, niin ei ne ihan talvikengistä mene. :D Villasukkienkin kanssa meinaa paleltaa varpaita. Onneksi otin kotoa vanhat punaiset, pitkävartiset maiharini, jotka ovat lojuneet kaapissa pari vuotta. Pitää viedä ne suutarille korjattavaksi, ne on vähän passelimmat tällaiseen keliin.


Suunnistettiin tänään Tampereen Verkkokauppaan, ja sain vihdoin kätösiini Olympukseni! Sain tämän kameran joululahjaksi, mutta olin vahingossa toivonut sellaisen paketin, missä ei ollut kuin pelkkä runko, joten se paketti lähti sitten vaihtoon. Meinasin tilata netistä uuden paketin objektiivin kanssa, mutta onneksi en niin tehnyt! Olen ihan amatööri kameroiden kanssa, joten oli parempi, että menin liikkeeseen paikan päälle ja sain testata kameroita ja kysyä neuvoa myyjältä. Jos olisin netistä tilannut, olisin tilannut paljon huonomman objektiivin, mutta liikkeessä pystyi testaamaan ja ihastuinkin uudempaan ja litteämpään EZ-objektiiviin. Olen kuvannut kameralla ainoastaan liikkeessä, joten vielä en kauhean tarkasti pysty antamaan kamerasta arviota, mutta ainakin tähän astisten kokemusten perusteella vaikuttaa varsin ihanalta kapineelta! Ihastuin Olympuksessa juuri sen pieneen ja siroon kokoon ja helppoon käytettävyyteen. Olen jo vuosia halunnut järkkäriä, mutta ne ovat niin isoja ja painavia, tämä taasen on niin pieni ja kevyt, että kulkee kätevästi mukana ja ottaa hyviä kuvia. :) En malta odottaa, että tuo akku latautuisi ja pääsisin kuvailemaan!!

Pic from Google

Kameran hakuureissun jälkeen menimme American Dinersiin syömään ja söin ihanan vegehampurilaisen. <3 Ranskalaiset oli kyllä huippuja nomm.


Haluan tässä vielä esitellä pari joulukuussa valmistunutta käsityötä. Tein siskontytöilleni joululahjaksi Angry Birds-sukat. Jokaisesta linnusta tuli vähän erinäköinen, mutta tuskinpa se tyttöjä haittaa. :)


Kaverini tilasi minulta sukat joululahjaksi poikaystävälleen. Nämä on tällaiset feikki converset, ohje löytyy Novitan sivuilta. :)



English translation:

Three blog posts in a row, it's a miracle! :D I bet this has never happened before in my blog history. This happens though I haven't got my new camera yet but starting tomorrow I will use only my new, cute Olympus E-PL7! I'm now spending the rest of my holiday with my sweetheart and these pictures are taken before we went to the centre. The weather was horrible. I wore my boyfriend's hoodie, it's so nice though quite big. :D I've fell in love with that green colour!

We went to buy me new camera (that Olympus). It's so beautiful and light, I can't wait to take photos with it!! For years I've dreamed for a good camera, but I don't want those big and heavy things, this one is small and still takes good pictures, so I can easily carry it with me wherever I go. :)

I also want to show you some knitting that I have done recently. I made Angry Birds-socks for my sister's daughters for Christmas and fake Converse "shoes" for my friend's boyfriend.

Kommentit

  1. Oi että mikä kamera! ♥ Suloinen asu on myös, ihan siumainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä oon ihan rakastunu tohon kameraan <3<3 Kiitos :)

      Poista

Lähetä kommentti