Mistress from the Sucking Pit



 Syysloman jälkeen sain postissa nämä saappaat, jotka hankin Facebookin Goottikirppiksen kautta. En ole koskaan aikaisemmin omistanut näin massiivisia saappaita, ja ennen ostamista mietin, että mitenkähän tällaiset "lordi-saappaat" oikein istuu omaan tyyliini. :D Rakastan pukeutua kauniisiin, naisellisiin vaatteisiin, mutta rakastan myös esimerkiksi kunnon äijämäisiä maihareita. Nämäkään saappaat eivät ole ihan sieltä naisellisimmasta päästä, mutta tykkään näistä tosi paljon. Kengät tuntuvat hyvältä jalassa ja niillä on helppo kävellä. Nämä ovat todella hyvä vetäistä jalkaan kun päällä on jotain simppeliä, silloin asukokonaisuudesta tulee vähemmän tylsä. ;) Kuvassa näkyvän villapaidan ostin kirpparilta jo ennen syyslomaa, ja siitä on tullut yksi suosikkivaatteeni. Tykkään yhdistää sen simppeliin mustaan mekkoon.

After the autumn holiday I got these boots which I ordered from Facebook's goth fleamarket. I have never before had these kinds of massive boots, and before buying them I was thinking how they will fit in my style. :D I love to wear very feminine clothes and shoes but I also for example love combat boots. My new boots are not the most feminine ones, but I still like them very much. They are comfortable and it's easy to walk with them. It's nice to wear them while wearing very simple clothes, then the outcome is not too boring. ;) The sweater in the picture I bought from the fleamarket and it has become one of my favourites at the moment. I love to wear it with simple black dress. 

I made some snowflakes! ;D

Tänään aijon askarella vähän lisää lumihiutaleita, neuloa ja katsella jotain leffaa, opiskella kasvatustiedettä ja psykologiaa, harjoitella joulukuun esiintymisiä varten, tehdä gnoccheja, käydä lenkillä ja tieteellisen tekstin vastapainoksi lueskella jotain vähemmän tieteellistä. ;)

EDIT: Mallit noihin lumihiutaleisiin löytyy täältä.

Today I'm going to do more snowflakes, knit and watch a movie, study education science and psychology, practise for the next month's performances, cook some gnocchi, go jogging and read also something not so scientific. ;)

EDIT: You can find models for these snowflakes from here.
Something to do for the weekend :)

Oh dear God 
It is midnight in the labyrinth

The night is set to taint the painted halls
Moonlight is our crue
 The candelabra flicker at your passing gall
I swear they're dancing just for you
The dead leaves rustle on the manor lawns
As a light breeze whispers through
The call of wolves, the owls lament
Our screams shall soon soar skyward too



Kommentit

  1. Nuo lumihiutaleet on kyllä hienoja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, netistä löytyypi vaikka mitä malleja! :) Pitäis vaa olla tosi terävät sakset että tulis siisti lopputulos :P

      Poista
  2. Those boots are huge! I do wear platforms every now and then but nothing as bold as that!

    I might have to steal your snowflake idea:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha yeah they are, I was very suprised when I got them from post office, in the picture they didn't look so huge :D
      I got these snowflake ideas from the internet, you can find them here: http://www.anthonyherreradesigns.com/index.php/8-ahd-blog/8-star-wars-snowflakes-2013

      Poista

Lähetä kommentti