La Bella Figura and Girly Boots

Nyt sitä ollaan takaisin Italiassa! Eilen kun astuin lentokoneesta ulos Venetsian lentokentälle niin en voinut olla ällistelemättä paikallista säätä. Vastahan minä lähdin lumisesta ja pimeästä Suomesta ja nyt saavun paikkaan, jossa sää on niin aurinkoinen ja kevätmäinen. Taisin raahata ihan turhaan mukaani ne (kolmet) talvisaappaat kotoa..

Minulla oli tarkoitus tehdä jo lomalla postaus, jossa esittelen joitakin saamiani joululahjoja. Äitini ja isäni ostivat minulle matkaliput Suomeen, joten se oli kyllä paras joululahja! Mutta tässäpä muutamia muita lahjoja:

Kun sain tietää saavani veronpalautusta, menin heti EMP:n sivuille ja klikkasin ostoskoriini kauan himoitsemani kenkäkaunokaiset. Pitäähän sitä itselleenkin ostaa joululahja. :D Olen pitkään halunnut yksinkertaiset mutta söpöt nilkkurit ja mieluiten sellaiset joilla pystyy oikeasti kävelemään. Nämä TUKin nilkkurit ovat niin ihanat <3 Sisään mahtuu helposti villasukka ja kengillä on helppo kävellä. Jäisellä tiellä tosin joutuu aika varovaisesti kulkemaan, pohjat on nimittäin sen verran liukkaat. Minua vähän arvelluttaa, miten nämä kengät kestävät, ovat nimittäin tekonahkaa..olen käyttänyt näitä nyt jo parisen viikkoa ja kengänkärjissä näkyy jo naarmuja. :P Toivottavasti kengät kestää, tykkään näistä niin paljon! <3

TUK Black Girly Boot <3

Siskoltani sain La Bella Figura - Opastettu kiertokäynti italialaisuuteen-kirjan. Olen jo vähän kirjaa selaillut ja hauskalta vaikuttaa. :) Kirjoittaja kertoo italialaisesta kulttuurista humorisesti ja ironisesti. Tätä on mielenkiintoista lukea nyt kun olen tutustunut italialaiseen kulttuuriin syvemmälti. Välillä italialaisten tavat ihmetyttävät minua todella paljon, ehkäpä saan kirjasta selityksen näihin ihmettelyihini. ;) Siskoni antamassa paketissa oli myös vihko ja Novita Design-lehti, josta kuvaa alempana.


Tuo Novita-lehti on täynnä kaikkea ihanaa neulottavaa, en malta odottaa, että pääsen toteuttamaan jonkin mallin! Sain myös äidiltäni Tyyliä puikoilla-neulontakirjan, siinä on aika helposti toteutettavia mutta kauniita asusteita. Voisin parit kynsikkäät neuloa ennen talven loppumista. ;)



Sain eräältä ystävältäni ihanan kynttiläsetin, mutta siitä minulla ei valitettavasti ole kuvaa. :( Ja toinen hyvä ystäväni lahjoitti minulle ihanan violetin rannekorun, käytän sitä koko ajan. <3 Tädiltäni sain kreppiraudan, olen testaillut sitä pari kertaa ja kivasti sillä saa ainakin hiusten tyveä kohotettua. :)

Kommentit