Passion for shoes

Joissain blogeissa näin tällaisen kenkähaasteen ja halusin tehdä sen. Mikäs sen mukavempaa kuin höpötellä vähän kengistä. :)



1. Viimeisimmät ostoksesi, mistä?

Kuukausi sitten ostin söpöt nilkkurit jostain keskustan kaupasta, en muista nimeä.. Eivät ole ihan maailman jalkaystävällisimmät kengät, mutta kun halvalla lähti niin oli pakko saada nämä söpöliinit omakseni. <3





2. Lempiparisi, väri, koko?

Tämä on vaikea, rakastan kaikkia kenkiäni! Minulla on yleensä sellaisia kenkäkausia, esim yhden kuukauden ajan käytän vain ja ainostaan yhtiä tiettyjä kenkiä, seuraavassa kuussa rakastun uudestaan joihinkin toisiin kenkiini ja käytän vain niitä. Ostin noin kuukausi sitten ihanat mustat saappaat, joita olen käyttänyt ostopäivästä lähtien joka päivä, ne on nyt mun rakkaat. <3 
  Kengissä paras väri on yleensä musta, mustia kenkiä on helppo yhdistellä asuun kuin asuun. Haluaisin toki omistaa enemmän muunkin värisiä kenkiä, esim violetteja ja punaisia. <3
  Minulla on pieni jalka ja käytän yleensä kokoa 35-36, joskus saappaita ostaessa joudun ostamaan koon 37, sillä läskipohkeeni eivät mahdu oman kokoni kenkiin. :D

Mun rakkaat <3


3. Onko jokin kenkämalli, jota inhoat?

No yleensäkin sellaiset Lady Gaga-kengät, jotka muistuttavat kenkiä vain etäisesti. Ja ainakin itse en  koskaan voisi käyttää teräväkärkisiä kenkiä, niistä en tykkää yhtään. Joillekin ne sopii, but for me, no thanks.

Picture from Google

Picture from Google


4. Kuinka paljon olet valmis maksamaan uusista kengistä?

Nykyisellä au pairin huimalla viikkopalkalla en ainakaan ole valmis pistämään hirveitä summia kenkiin, täältä löytää ihania kenkiä niin edullisestikin. Toisaalta taasen, jos näen jossain unelmieni kengät, minulle iskee hirveä pakkomielle saada ne itselleni ja olen valmis säästämään ja näkemään vaivaa saadakseni ne kengät (kuten kävi Too Fastin saappaiden kanssa, metsästin niitä varmaan vuoden netistä ja lopulta ostin ne käytettynä eikä-niin-kamalan-edullisesti).
  Mutta niin, kuinka paljon olen valmis maksamaan uusista kengistä, niin se riippuu ihan millaisista kengistä puhutaan. Esimerkiksi korkkareista voisin pulittaa maksimissaan 100 euroa, ja sekin on jo paljon, mielummin odotan että tulevat alennukseen. Taasen hyvistä saappaista olen valmis maksamaan enemmänkin kuin vain satasen, esim, ihanista New Rockin saappaista pulitan kyllä valittamatta yli satasen, ne ovat kyllä sen arvoiset.

5. Kuinka kauan käytät yhtä kenkäparia?

Jos tykkään kengistä, käytän niitä niin kauan kuin niitä voi käyttää ja yleensä sen jälkeenkään en raaski heittää niitä pois. :D

6. Voisitko ostaa samanlaiset kengät kuin kaverillasi on?

Miksipäs ei? Suurimmalla osalla kavereistani on kyllä niin erilainen kenkämaku kuin minulla, joten tuskinpa omistamme koskaan samanlaisia kenkiä. ;)

7. Millaisilla kengillä käveleminen on mukavinta?

(Iki)Vanhoilla kunnon MAIHAREILLA. <3 

8. Jos saisit ilmaiseksi millaiset kengät tahansa, mitkä ottaisit?

KAIKKI IHANAT IRON FISTIN POPOT MULLE HETI!! No joo, jos pitäisi vaan yhdet valita niin olisi kyllä vaikeata.. Pitkään on ainakin kuolannut näitä Inamaguran Floral Gothic Bootseja, nämä sopis niin passelisti yhteen mun talvitakin kanssa. <3



Picture from EMP




Kommentit